סרטונים ושירים



גלעד שטוקלמן - בפאב השכונתי


מלים לשיר

מתקרב אל ג'ואנה
והיא עושה לי מבט חמוץ
פתאום סילביה מפתה אותי
אז אנג'לה קוראת לי
רוצה שאראה אותה
מתנשקת עם ג'ודי....
אוי סילביה כבר עם מישהו אחר ,
ג'ו נצמד ומביע עניין :
" לא תודה אני לא מהסוג הזה.."
" ואו ואבו , חשבתי , סורי , שאתה בחור מגוון.."

והכול קורה , שם בפאב השכונתי..
שדרה שביעית רחוב 42 זה פאב עולמי.

לאט לאט הם יוצאים להם
שניים שניים מכול מין
איפה זיו הרי הגענו יחד
מוצא אותו על המרפסת
מוצא את קטי מונחת עליו.
אז חוזר לבד אל המלון
בפינת הרחוב שוטר
"היי למה אתה הולך באלכסון?"
אני עוצר ומחייך...
" NO אינגליש פורפבור..!"

והכול קורה שם בפאב השכונתי ..
שדרה שביעית רחוב 42 זה פאב עולמי .

בקושי רק מוצא ת'חריץ
להכניס את הכרטיס שמכניס
אותי אל חדר יפה בתוך עולם מלוכלך
בבית יש דנה,
בטלפון הודעה :
" אני מחכה לך כאן עם אוכל חם של בית
נרות דולקים מפה לבנה ,
רק תחזור זה בסדר אתה לא צריך
לקנות לי... מתנה.."

והכול קורה